ИЗЖИВЕЙ ЕМОЦИЯТА ОТ ФИНАЛА НА ГЛАСЪТ НА БЪЛГАРИЯ И ОНЛАЙН В 360 ГРАДУСА!

Записването за предварителния кастинг на "Гласът на България" е до 8 юли

Уникалното за българската аудитория ТВ шоу, постигнало рекордни рейтинги с първия си сезон у нас, се завръща в ефира на bTV, за да открие новия "Глас на България”. До 8 юли всички талантливи певци могат да се запишат за кастинга на "Гласът на България" като попълнят онлайн заявление ТУК>>

По традиция само качествени изпълнения ще бъдат допуснати до телевизионния кастинг на "Гласът на България”, като кандидатите с фалшиви, комични, нелепи или търсещи краткосрочна слава изпълнения няма да бъдат излъчени в ефира на bTV. Телевизионното излъчване ще започне с кастингите "на тъмно”, в които външният вид и поведението на кандидатите ще останат скрити за четиримата звездни треньори. Гласът на кандидатите е единственият критерий, по който те ще бъдат първоначално селектирани.

The Voice Of... е един от най-успешните формати на Talpa Media, основана от световноизвестния продуцент Джон де Мол. Шоуто е реализирано в 39 държави в цял свят само за две години, като навсякъде постига огромен успех и увеличава неколкоклатно пазарния дял на телевизиите продуценти.

Първият сезон на "Гласът на България" отбеляза рекордните за летния сезон на 2011 година рейтингови резултати, съизмерими с резултатите на най-гледаните ТВ програми през есенния и зимния сезон. За целия си период на излъчване - от 18 юли до 24 октомври - „Гласът на България” отчита рекорден среден дял – 54,1% - за аудитория All4+. Той е по-висок от средните дялове на всички риалити програми, излъчени по bTV от създаването на телевизията.

Първият концерт на живо, излъчен в праймтайма на bTV постигна среден рейтинг 20,26% и дял 59,16% (1.5 милиона зрители) като отбеляза най-висок дял спрямо всички стартове на големи концерти в музикални формати, излъчвани в България. Средно над 1,6 милиона зрители проследиха финалния концерт на най-успешното музикално шоу на 2011 година, който привлече над 50% от зрителите на възраст 18-34 г. и отчете дял от близо 58% за аудитория 18-49.

"Гласът на България" е и единственият музикален формат у нас, в който онлайн аудиторията има ключова роля в избирането на победителите в шоуто. В първият сезон интернет феновете гласуваха за своите фаворити не само чрез sms, но и безплатно на glasatnabulgaria.btv.bg и следяха събитията зад кулисите в паралелен онлайн стрийминг на живо. Сайтът отчете средно 300 000 потребители и над 4 000 000 разгледани страници месечно. Само в деня на първия концерт на живо над 70 000 потребители посетиха близо 700 000 страници.

От началото до края на излъчването на "Гласът на България” в ефир 77 000 фена посетиха 57 600 000 пъти официалната facebook страница на шоуто като според статистиката активните потребители наброяват над 200 000 месечно.

Продуцент на предаването е bTV, изпълнителен продуцент е bTV Studios, а творчески продуцент - "Седем осми".

ЗАПИШИ СЕ ЗА КАСТИНГ>>>