"Гласът на България” с първите анимирани стикери

Първите в България анимирани музикални стикери, създадени специално за „Гласът на България”, са факт от средата на март. Стикерите са вдъхновен както от формата, така и от лицата и творчеството на треньорите и водещите. Графа, Иван Лечев, Камелия, Поли Генова, Павел и Венци са част от общо 23-те стикера, които всеки желаещ може да изтегли напълно безплатно и използва неограничено във Viber.

V-репортерът Тоши влиза в ролята на основен администратор на публичния Viber акаунт на предаването и пренася последователите му директно зад сцената, предавайки им настроението и емоциите на състезателите и на екипа. ”Гласът на България” е първото българско предаване със собствен Viber бот, както и безспорен фаворит на зрителите, чийто висок интерес го е превърнал в най-гледаното праймтайм предаване от 2013 г. насам.

Тоши зад кулисите на предаването с водещите Павел и Венци.


Анимираните стикери, заредени с атмосферата на „Гласът на България”, са поредната успешна колаборация между bTV Media Group и Viber. Последният реализиран пакет на друго култово предаване от ефира на bTV - „Фермата”, е свален над 350 000 пъти, а 250 000 човека са следили Иван и Андрей в публичния чат на формата.

Феновете имат възможността да съпреживяват всичко, което се случва зад кулисите директно през телефоните си. Анимираният стикер пакет на формата е достъпен напълно безплатно за всички български потребители до края на предаването през август и може да бъде свален във Viber.