„Гласът на България“ с 2 приза за най-успешен дигитален канал

Най-гледаното музикално шоу в българския ефир „Гласът на България“ е отличено с два приза за видео канала си в YouTube. Уеб платформата на музикалния формат бе наградена за най-добър дигитален канал (Best YouTube Channel Award) от всички държави по света, които излъчват The Voice. За това признание от лицензодателя на формата Talpa допринесоха качественото съдържание не само в ефир, но и в дигиталните канали на шоуто.

 

Сезон 2019 на „Гласът на България“ постигна рекордни резултати във всичките си платформи. bTV Media Group е доказан лидер в предоставянето на качествено съдържание и мултиплатформеност, като спазва водещите принципи в световен мащаб, но и въвежда нови за българския пазар практики. Музикалното риалити успя да достигне 100 000 абоната на канала си в YouTube и с това си спечели и втория приз - Creators Award, от социалната мрежа за видеосъдържание. Каналът на „Гласът на България“ в платформата е нараснал с 20К потребители през 2018 и цели 37К нови последователи през 2019.

 

През последния сезон на шоуто каналът в YouTube бележи и почти двойни резултати при гледанията на видеата, времето прекарано на потребителите със съдържание от шоуто, както и харесванията на видеоклипове. По данни на ГАРБ рекордните над 1 440 000 зрители гледаха старта на „Гласът на България“ на 24 февруари, а над 50% от българските зрители предпочетоха финала на риалити формата по време на големия финал на 9 юни (над 1,3 млн. зрители по данни ГАРБ) . Най-гледаното шоу в българския ефир е и единственото музикално предаване с анимирани стикери и своя общност във Viber, вдъхновени от звездния треньорски състав, водещите, рубриката „Пей сърце“ по радио N-JOY, както и най-знаковите елементи в шоуто – блок бутон и горещият стол. В разгара на сезона феновете имаха възможност ежедневно да следят най-интересното от епизодите, интервюта с участници и треньори и специалните ексклузивни бекстейдж видеа в рубриката „Гласът зад кадър“.