Кой иска да гледа полуфинала в "Гласът на България" на живо?

Третият ден от настоящата седмица ще донесе на още един от вас двойна покана за полуфинала в „Гласът на България”.

Втората двойна покана в играта от вчера – 14 май, отиде при ioioioioioioioio! Честито!

Преди да ви запознаем с новото условие на играта, да си припомним правилата на играта:

От 1 април всеки делничен ден един от потребителите на сайта печели една двойна покана за концертите на живо! Настоящата (седма) седмица на играта раздаваме по една двойна покана всеки ден за седмия концерт на живо (полуфинала!), който предстои на 20 май!

За да дадем възможност на повече от вас да присъстват поне веднъж в публиката, от 10 април ВЪВЕДОХМЕ НОВО УСЛОВИЕ: всеки потребител може да печели в играта само веднъж!

От какво имате нужда, за да участвате?

Необходима ви е регистрация в сайта. Ако сте регистрирани в някой от другите сайтове на bTV Media Group (btvnews.bg, LadyZone.bg, zonasport.bg, btv.bg), акаунтът ви е активен и тук!

Какво представлява играта?

Всеки делничен ден ще ви пускаме на "лов за коментари". Коментарите, които трябва да търсите, ще бъдат публикувани от потребител Administrator_bTV. Всеки ден условието на играта ще бъде различно, затова трябва да четете внимателно!

Ето и условието в третия ден от седмата седмица на играта - 15 май:

В коментарите под едно от видеата в рубриката V-Reporter сме скрили информация за елиминации, на които станахме свидетели снощи – 14 май. Открийте видеото и споделете линк към него в коментарите под този текст!

За да ви стане по-ясно, коментарът, който търсите днес, трябва да е от Administrator_bTV и да изглежда приблизително така:

Пример:

ИГРА СЕДМИЦА 7 ДЕН 3:

Още четирима участници отпаднаха след четвъртфинала в шоуто !

Успешен лов на коментари!

П.П. Победителите ще получават информация за това как да си получат поканите на имейлите, с които са регистрирани на сайта, затова е ВАЖНО да знаете с кой имейл сте се регистрирали, за да го проверявате, ако печелите. Ако сте регистрирани с имейл, който вече не използвате, съветваме ви да си направите нова регистрация с активен имейл, който четете!